Achteraf betalen  |  Lage verzendkosten  |  Gratis retourneren

Klachten en retourneren

Wij vinden tevreden klanten erg belangrijk en lossen klachten en problemen daarom altijd zo goed mogelijk op.
Hiervoor kunt u telefonisch contact met ons opnemen of u kunt het contactformulier invullen met een duidelijke klachtomschrijving.
Wij streven ernaar een klacht altijd binnen 24 uur op te lossen.

Uiteraard is het ook mogelijk om kosteloos producten te retourneren indien het product niet naar wens is.
Dit kan alleen indien het product ongeopend is geweest en is voorzien van originele verpakking of roze label.
Merken wij dat een product toch geopend is geweest kunnen wij het niet accepteren.
Indien u in dat geval het product alsnog wilt ontvangen dient u een bedrag van € 2,95 aan ons over te maken voor de verzending.

Let op! Gepersonaliseerde artikelen mogen niet retour omdat deze speciaal voor de klant op maat gemaakt worden.

Het melden van een retour kan via onze contactpagina.
Welke gegevens zijn we nodig van u om de retouraanvraag te behandelen?
- uw naam en adres
- bestelnummer
- reden van retournering

Klik hier om naar het contactformulier te gaan.

Ook kunt u ons bereiken via e-mail op info@beautyinstyle.nl